Alla inlägg under augusti 2015

Av Pansen - 6 augusti 2015 11:31

Hejsan!
Har skrivit till dig tidigare men känner att jag måste fråga ut nån "erfaren" lite till?? Jag opererades i onsdags i vä bäckenled i Ängelholm,( haft besvär i fyra år). Vill gärna veta lite mer om hur du kände dig precis efter operationen? Jag känner mig ganska ordentligt "dålig" i kroppen nu.
 
Visst, jag kanske får räkna med det efter vad som gjorts men ändå nyfiken på andra. Detta med värk i ben o fot har inte lagt sig, men det tar kanske några veckor, hur va det för dig? Bengt sa nåt om att inflammationen som jag har tar ju tid på sig att läka nu eller liknande. Konstigt att man ska glömma viktiga saker!!?? jag hoppad innerligt att det försvinner sakta men säkert. Pirr i foten eller hur jag ska förklara, den är inte med helt enkelt, det är precis detsamma som innan operation. Hihi förväntar mig ju inte att du har svar på varför det är såhär men kanske ändå lite idéer eller tankar eller så. Undrar också om du vet nån annan Som precis gjort operationen som man kan bolla lite med? Man känner sig ju så fruktansvärt ensam i detta! Bengt trodde också att jag hade nån reumatisk sjukdom men att jag skulle lägga det lite på is eftersom de andra lederna inte besvärar mig lika mycket. Funderar på om pirret i foten kan vara från ryggen, då hoppas jag att bengt tar det också! Ja jag vet inte riktigt vad jag ska fråga mer ville väl egentligen bara höra om det va normalt att ha kvar ben o fotsmärtan efter. Det är väl kanske några där som fått operera si-leder OCH något i ryggen.. Flr det görs väl ändå där också då.. Nä nu är det bäst jag slutar skriva innan jag svävar iväg alldeles för långt!! Hoppas du vill ge nåt svar! Kram!
 
Hej
Tack för ditt mejl:-) 
Jag skulle säga att du borde ha ont och besvärligt om du är så nyopererad! ;-)
 
Första tre veckorna var tuffast med smärta och just känslan av att hela kroppen kändes svag och sjuk liksom. Ang foten: Det finns en muskel/senor vid höftkulan testa att tryck lite runt där och se om du träffar nerven som går till foten, kan du massera där skulle det kunna lätta med pirr i foten, värt ett försök iaf. Jag hade mkt ont i smalbenet men kunde massera vid höften så det lättade lite.
 
Kram kram
Pansen

Presentation

Ont i ryggen, ljumske, höft eller bäcken? Då tror jag du kommer känna igen dig här!? Efter många år av smärta fick jag äntligen steloperation av mina SI-leder!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards