Alla inlägg under november 2014

Av Pansen - 17 november 2014 12:32

Nu har jag lunchrast och har besvarat kommentarer och frågor. Tack så mycket.  Skriver på mobilen så det blir kanske lite fel med stora bokstäver osv. I alla fall innan jag satte mig för att äta låg jag i vilorummet o lyssnade på en avslappning. Mkt att göra, men det är förbjudet att bli stressad och dra upp axlarna;)


Jag var riktigt dålig i nacken förra veckan så i fredags fick naprapaten göra djup stretch och manipulera bröstrygg och nacke som hade låsningar efter behandlingen fick jag ett migränanfall modell kraftig. Men jag har ändå kunna ha en bra helg. I morgon åker jag på tjänsteresa till Bryssel. Denna gång tar jag med egen kudde för förra veckans hotellnätter blev utan kudde då den var för hög;) Men mitt bäcken känns bra o ländryggen också har dock inte kunnat träna. Bli ond cirkel m huvudvärk o tjänsteresor. Men jag vet vad jag behöver så jag måste ringa min ridlärare igen o se till att komma upp på hästryggen igen:)

Kärlek o styrka 

pansen 

Av Pansen - 1 november 2014 08:15

Det här klippet i illustrationer-tecknat tycker jag så bra visar hur smärtan ser ut pulserande röd och utrbredd, hur det blir med instabilt bäcken det som jag upplevede som vrickningar och som att jag hela tiden slog upp ny skada. Det var så jag ville förklara, men det är inte så det ska beskrivas enligt flera kunniga läkare. Men vad tycker ni? Stämmer filmens röda pulserande förklaringar överens för er? Sedan är det denna op-metod som jag gjort. Jag har tre trekantiga titanstag på vardera sida  


https://www.youtube.com/watch?v=yqfZ0XtmKyE


Kram 

Pansen 

  

Presentation

Ont i ryggen, ljumske, höft eller bäcken? Då tror jag du kommer känna igen dig här!? Efter många år av smärta fick jag äntligen steloperation av mina SI-leder!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards