Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Pansen - 19 mars 2014 10:38

Jaha, då har plötsligt ländrygg, höger höft och ljumske gjort sig påmind igen. Kan det vara för nacken/huvudvärken var bättre förra veckan eller som en "biverkning" av mitt tuffa ridpass i fredags. Jag tror det är musklerna i ländryggen som liksom låser sig för det är ryggskottskänsla, hugger till. Jag måste stretcha min höft och Gluteus Minimus som jag nu äntligen vet att jag har problem med.

 


Jag fick musklenbehandling i går igen och nu sade jag kanske inte lika hårt som sist.

- Nä, jag var så förvånad att du itne sade ett pip när jag gick så hårt åt, flinade sjukgymnasten.

Ons ska med ont fördrivas så känner jag ibland och är det hårda muskler villa jag att det får en sig omgång tillbaka. Det gjorde ju ont i går ändå men tyvärr är jag inte lika bra denna gång. Vaknade med huvudvärk. Jag ska snart till en psykolog, det skickades remiss till honom när jag gick smärtrehab-kursen på sjukhuset. Känns lite pirrigt samtidigt som jag är lite off av huvudvärken.

 

Jag har i alla fall hittat lite olika jobb som jag söka och det känns askul och stimulerande, håll tummarna för jag älskar att driva mitt egna företag www.commitpr.se  

 

Oj, nu måste jag psykologen sedan hem och vila och sedan till ridskolan med dottern och hennes kompis. Ska njuta extra av hästlukten för denna vecka hinner jag inte rida själv då jag ska stå i kiosk och städa för sonen innebandylag eller förresten städa...det kan ju inte jag det gör jag inte hemma ens nu. Jag får kränga kaffe och bulle så får maken dra trasan  

 

Många varma kramar till alla kämpar därute  

Kärlek och styrka

Pansen

Presentation

Ont i ryggen, ljumske, höft eller bäcken? Då tror jag du kommer känna igen dig här!? Efter många år av smärta fick jag äntligen steloperation av mina SI-leder!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards