Alla inlägg den 31 december 2012

Av Pansen - 31 december 2012 12:32

 

 

I går blev det inget inlägg för jag somnade inte först 03.30...och vaknande inte först mitt på dagen! Kvällen innan var helt toppen då två vänner ringde för de ville komma till oss och bjuda på några glas vin! En himla trevlig idé och kul hade vi. Så otroligt skönt att känna att vänskapen är stark trots att vi inte träffats på hela hösten.

 

Ja, nu är snart 2012 slut, det har varit ett väntans år för mig. Hela året har steloperationerna funnits med mig, jag har hoppats, längtat och väntat. Nu hoppas jag att 2013 blir ett mycket bra år bättre än på länge. Att jag under detta år ska känna förbättring och börja kunna göra saker jag fått avstå! Eller kanske göra saker fast det går lite lättare...

 

I går var vi barnfria och passade på att boka Hobbit-filmen på bio...Filmen är nästan tre timmar lång så det är jobbigt för vem som helst att sitta still så länge! Men jag ville gärna se filmen och ville inte vara tråkig så jag tänkte positivt, att det skulle gå bra. Jag tog bra med smärtlindring och vi satte oss i biostolarna...När reklamen startade for en tänkte jag "shit, obekvämt, vart är knappen för att fälla bak stolen?" just det ingen knapp som på flygplansstolarna...


När en halvtimme gått är min tanke "Shit, så ont det gör i operationssåret, kan det spricka upp? jag kommer inte kunna sitta tiden ut"...Men jag hade tur och satte bredvid en vägg och inga personer på raden nedanför mig, så jag tog av skorna och hängde ut benet på stolen framför och låg på något sätt på vänster sida...Tur det är mörkt i biosalongen, haha. Jag pallade hela filmen! Lite starkare igen...och att gå på en "vanlig" biofilm kommer jag numera se som en lätt sak, haha.

 

Så 2012 var för mig ett väntans år och nu ser jag som alltid fram emot ett nytt fräscht år, må 2013 bli tillfrisknandets år.

 

Gott Nytt ÅR allesammans!

 

Kram kram

Pansen

Presentation

Ont i ryggen, ljumske, höft eller bäcken? Då tror jag du kommer känna igen dig här!? Efter många år av smärta fick jag äntligen steloperation av mina SI-leder!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards